X
Emprego

A creación de emprego en Lugo

Martes, 12 de abril de 2011 3

O emprego é fundamental para que unha cidade poida medrar e desenvolverse de cara o futuro. A creación de emprego non só se fomenta dende as grandes empresas ou multinacionais que contan con centos de persoas, o emprego tamén se crea co pequeno comercio, con autónomos e emprendedores que arriscan o necesario para poder crear, manter e obter bos resultados co seu negocio. Por iso debemos pensar que cada transacción que realizamos en calquera comercio, por moi pequeno que sexa, estamos contribuíndo a crear e manter postos de traballo.

Hai 3 comentarios

  • jolublas@mundo-r.com' jose luis dice:

    EMPREGO EMPREGO EMPREGO
    Seguimos igual, como no soy importante el Sr Feijoo no me ha contestado a las preguntas que le hice el otro día. En cambio Rajoy parece tener claro su programa electoral:
    -Trabajar más
    -Cobrar menos
    -Pagar por servicios públicos esenciales: En sanidad privatización y copago, es decir pagar dos veces. Lo mismo en Educación lo que era público y gratuito, ahora restringido y quien no tenga que se prepare.

  • rosendo3div@yahoo.es' Rosendo dice:

    Se outros non fan o seu traballo teráo que facer o concello para previr máis paro! A ver se o señor Feijoo fixera algo máis!

  • chema470@hotmail.com' Jose Maria Del Campo Llano (Chema) dice:

    Trabajar va a llegar, sino ha llegado ya el momento de ser un “lujo” que cada vez menos nos podemos permitir. Nunca se han perdido tantos Derechos y lo que se nos avecina con este Gobierno que tira de chistera, pues, a ver que es lo proximo. Al menos todavia queda algo de conciencia Sindical y Politica, porque, cuando se ha visto que un Obrero vote a la Derecha…vivir para ver y creer, Que mas nos pueden recortar, espero que nadie de ideas, que estos Peperos copian todo lo malo

  • Deja un comentario

    Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos necesarios están marcados *

    Puedes usar las siguientes etiquetas y atributos HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>